U travagliu cù l'urdinatori più vechji hè spessu difficiule perchè ùn sò micca cumpatibili cù u hardware mudernu. Sè avete nutatu chì i prezzi di i vechji CRT (tubu di raghji catodichi) TV è monitori anu sbulicatu di pocu tempu, pudete ringrazià a cumunità di retro gaming è retro computer. Ùn sò solu i grafici di bassa risoluzione si vedenu megliu nantu à i CRT, ma parechji sistemi più vechji ùn ponu micca riproduce u video chì hè accettabile nantu à i monitori muderni. Una soluzione hè di utilizà un adattatore per cunvertisce u vechju signalu RF o video cumpostu à un signalu più mudernu. Per aiutà à u sviluppu di tali adattatori, dmcintyre hà creatu stu video launcher per oscilloscopes.
Durante a cunversione di video, dmcintyre hà scontru un prublema induve u chip video TMS9918 ùn hà micca attivatu u scopu in modu affidabile. Stu rende quasi impussibile à analizà i signali video, chì saria nicissariu per quelli chì prova à cunvertisce. I chips di serie Texas Instruments TMS9918 VDC (Video Display Controller) sò assai populari è sò usati in sistemi più vechji cum'è ColecoVision, computer MSX, Texas Instruments TI-99/4, etc. Stu video trigger furnisce una larghezza di banda video composta è una interfaccia USB per oscilloscopi. . A cunnessione USB permette di catturà rapidamente forme d'onda in parechji oscilloscopi, cumpresi l'oscilloscopi Hantek di dmcintyre.
U circuitu di trigger video hè soprattuttu discretu è richiede solu uni pochi di circuiti integrati: un microcontroller Microchip ATmega328P, un flip-flop 74HC109, è un splitter di sincronia video LM1881. Tutti i cumpunenti sò saldati à una breadboard standard. Una volta u codice dmcintyre hè stata purtata à l'ATmega328P, hè assai faciule d'utilizà. Cunnette vi u cavu da u sistemu à l 'input Video Trigger è u cavu da a pruduzzioni Video Trigger à un monitor compatible. Allora cunnette u cable USB à l'ingressu di l'oscilloscopiu. Pone l'oscillu per attivà nantu à un trailing borde cun un sogliu di circa 0.5V.
Cù sta cunfigurazione, pudete avà vede u segnu video nantu à l'oscilloscopiu. Premendo u codificatore rotativu nantu à u dispusitivu di trigger video si alterna trà u latu crescente è discendente di u signale di trigger. Gira l'encoder per spustà a linea di trigger, pressu è mantene premutu l'encoder per resetta a linea di trigger à zero.
In realtà ùn faci micca alcuna cunversione di video, permette solu à l'utilizatore per analizà u signale video chì vene da u chip TMS9918. Ma l'analisi deve aiutà à e persone à sviluppà cunvertitori video cumpatibili per cunnette l'ordinateur più vechji à i monitori muderni.
Tempu di Postu: Nov-17-2022